وأنا راجع باليل و مروح بيتي زي باقي البني آدم و ماشي و مبسوط وعمال بدور على القمر و هو في حالة الخسوف و كل شوية ابص على السما علشان في وسط البلد المباني عاليا شوية و مش لاقي أي قمر, و فجأة كدة وانا بسمع مزيكا و منسجم جدا و مبسوط عنيا راحت على مبنى مدرسة فرنسية كدة بسبب الجرافيتي ” الكتابة على الحائط ” الموجود و صدمت بعد ما شوفت المكتوب ان في ولو حتى واحد ما زال بيفكر بنفس الفكر ده, و بيقولك الحج ان أبناء مبارك قادمون, طبعا انا اللي فضلت أفكر فيه يا ترى من فين قادمون و أساسا هما أولاد مبارك أزاي ؟ هو مبارك للدرجة دي كان نسوانجي و بيعط كتير لهذا الشكل ؟

على العموم أنا مش عايز أدي الموضوع أكبر من حجمه علشان أنا مليون في المية ضد تكبير أحجام أي حاجة في الدنيا سواء مع تركيب سليكون أو نفخ, و الموضوع ميستهلش اساسا اني اكتب عنه بس انا قلت أرفه عنكم شوية و أضحكم معايا أو مهما كان شعوركم لكن هيكون شعور متبادل, و أنا إهتمامي الفترة الجاية نبص على المواضيع من برة مش من التفاصيل اللي جوة علشان من برة هتقدر تحدد عيوبك و تحلها لكن جوة هتفضل تمشي كتير لحد متلاقي عطل يضايقك و تصلحوا كل كتير أوي ولا أيه ؟

إنت شخصيا أيه رأيك نهتم بمين و بأيه ؟ و أيه رأيك في الناس دي ؟

